19 Haziran 2008 Perşembe

PARDÖSÜ VE PAREO







19 haziran 08.. Bugün cici iş arkadaşım ,Pelinciğimin doğumgünü...Esmer güzeli Pelin... Yeni yaşı umarım ona uğur getirir..:)



MUTLU YILLAR PELUŞ...





Çok sıcak bir yaz bu senede bizleri bekliyor sanırım...Ayrıca bugünlerde sıcakların biraz daha artacağını duydum. Serinlemenin bir çok yolu var. Deniz, havuz, püfür püfür esen bir bahçe, yada hiç olmadı evinin balkonu..:) evet biliyorum ama çalışan tüm emekçi arkadaşlarım gibi çalışma ortamım bana sunduklarıyla yetinmek durumundayım. Klimanın dondurucu serinliği ama kapatıldığı anda insanın vücudunun karıncalaştığı bir ortamda çalışıyorum ve şu an aklımda sadece ay sonunda çıkacağım yıllık iznim var. ÇAlışıyorum, çalışıyorum ama :) itiraf ediyorum nette bazı siteleri gezmedende edemiyorum. Sanki ilk defa tatile çıkacakmışım gibi internetten tatilde saç bakımı, tatilde ayak bakımı gibi lüzumsuz şeyleri indiriyorum. Olsun, ben yinede okuduklarımı ilk defa öğreniyormuş gibi ''waauuvv'' , '' aaa hakkaten yaa'' gibi tepkilerle okuyup eğleniyorum:) Tatile hazırlanmak harika bir duygu..
Yine nette gezerken bir bilgiye ulaştım... Pareo Bağlama şekilleri :)





Evet alt tarafı pareo nasıl olacak işte önden kıvır arkadan tuttur demeyin.. Ben pareo kullanan biri değilim ama kullananlar için faydalı olabileceğini düşündüm. Eğer vücutta birazıcıkta fazlalık varsa süper kurtarıcı haline gelebilir bu pareolar... Latinceden türeyen pareo kelimesinin anlamı tam olarak verdiği görüntüyü de destekliyor.. ''sarılıp giyilen etek''... LAtincede bu böyle ... Gerçek pareoların gerçek Latin kızlarının üzerinde nasıl durduğunu tahmin edersiniz herhalde... Düşünün ki biz onların günlük kıyafetlerini, hiçbirimizin günlük yaşamda giyemeyeceği türden minik şeylerin üzerine ya hava olsun diye yada basenimi göbeğimi kapatsın diye giyiyoruz... He bu arada benim de bir tezim var bu pareo adına... latin topraklarından buralara kadar gelip dilimize yerleşen pareo kelimesi bizden arap ülkelerine geçerken Pardösü olmuş olabilir mi... PARDÖSÜ:) Bizim pareo yolda giderken dolanmış durmuş dolanmış durmuş. Mekkeye vardığında da SOn halini almış...:) Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:



Benim kocaman bir ailem var

Benim kocaman bir ailem var